De Kruidvat producten die je nodig hebt voor een Festival Glow!

Maak kennis met de nieuwste (beauty)lanceringen, speciaal ​ voor een zomer vol festivals. Van stralende face jewels tot leuke make-up items, Kruidvat helpt je om de ultieme festival-ready allure te bereiken!

Kruidvat Gleam Touch Cream Eyeshadows (€4,99 - 3 kleuren)

Een veelzijdige en opbouwbare crème formule met metallic pigmenten voor levendige en longlasting kleuren. Crease-proof. Geschikt voor de ogen, lippen en wangen. Aanbrengen met de vinger of applicator en blenden. Kleine tube, makkelijk mee te nemen! Beschikbaar in drie verschillende leuke kleuren.

Kruidvat Lip Swirl (€3,49 - tijdelijk zomerassortiment)

De unieke formule verrijkt met hyaluronzuur en vitamine C hydrateert de lippen en geeft deze een multidimensionale glans en kleur. Verkrijgbaar in vijf verschillende kleuren en de gloss ziet er uit als een snoepje!

Kruidvat Oordopjes Music (€ 5,99 - vanaf 13 juni beschikbaar)

De Kruidvat Oordopjes Music zijn zacht, comfortabel en vormen zich naar de gehoorgang. Ze zijn ontworpen om de helderheid van het geluid te behouden en te beschermen tegen de ongemakken veroorzaakt door luide muziek en schadelijke geluiden.

Kruidvat Face Jewels (€3,99 - vanaf 27 juni beschikbaar)

Kruidvat Face Jewels is een feestelijke gezichtssticker die gemakkelijk op het gezicht te plakken is. De ideale finishing touch voor een party of festival look.

De Kruidvat Face Jewels zijn eenvoudig aan te brengen en transformeren elke festival lover in een stralende ster. Met een schone, olie- en make-upvrije huid kun je de Face Jewels moeiteloos aanbrengen op de gewenste plekken. Ze blijven goed op hun plaats en kunnen meerdere keren opnieuw worden gebruikt, afhankelijk van de kleefkracht.

Kruidvat Face Tattoo (€2,99 - vanaf 27 juni beschikbaar)

De nieuwe Kruidvat Face Tattoo is een feestelijke gezichtstattoo die de perfecte finishing touch geeft voor een onvergetelijke party- of festivallook. Met gemak aan te brengen op het gezicht, zorgt de Kruidvat Face Tattoo voor een opvallende en stijlvolle uitstraling.

Kruidvat Fashion Tape (€4,99 - vanaf 25 juni beschikbaar)

De Kruidvat Fashion Tape houdt kleding op de juiste plek en is perfect voor een zorgeloze festivalervaring. De dubbelzijdige plakstrips zijn eenvoudig in gebruik, comfortabel en onzichtbaar onder kleding. Of het nu gaat om stof-op-huid of stof-op-stof, de Kruidvat Fashion Tape biedt een betrouwbare bevestiging en kan eenmalig worden gebruikt.

Blotenbenenweer op de festivals

Kruidvat introduceert Peel Off Wax Parels en Shaving Butter voor moeiteloze verzorging voor festivals

Kruidvat Peel Off Wax Parels (€7,99 - vanaf 13 juni beschikbaar)

De Kruidvat Peel Off Wax Parels zijn speciaal ontwikkeld voor het efficiënt verwijderen van de haren vanaf de wortels. Haartjes worden voor een langere tijd verwijderd. Zelfs geschikt voor de korte haartjes. Breng deze wax gemakkelijk aan en trek de waxlaag er in één beweging af. Na gebruik voelt de huid glad en zacht aan.

De Kruidvat Shaving Butter (€2,99)

De Kruidvat Shaving Butter heeft een rijke textuur en zorgt voor een glad scheereffect en een zijdezachte huid. Deze shaving butter is mild van geur, vegan en dermatologisch getest.

Maak je klaar om moeiteloos te stralen op festivals met de Kruidvat Peel Off Wax Parels of Shaving Butter.

Deze Kruidvat Festival producten zijn reeds of binnenkort beschikbaar in alle Kruidvat winkels of op kruidvat.be.