De nieuwste skin care producten van Kruidvat: voor specifieke huidbehoeften

Van hydratie en stralende huid tot aan anti-rimpel en snel geïrriteerde huid

Kruidvat introduceert een uitgebreid en vernieuwd assortiment van skin care producten. Met de toevoeging van serums, maskers, een littekencrème, huidolie en aanstiplotion voor puistjes, biedt Kruidvat een allesomvattende oplossing voor diverse huidbehoeften.

Hyaluron, Vitamine C, Niacinamide, Retinol: waar jouw huid behoefte aan heeft

Kruidvat introduceert vier doeltreffende serums gebaseerd op wetenschappelijk erkende ingrediënten in een hoog geconcentreerde, effectieve dosering voor de behandeling van de specifieke huidbehoeften. Van hydratatie, stralende huid, gladde en egale huid tot aan anti-rimpel. De serums zijn (gecombineerd) als kuur of dagelijks als aanvulling op de verzorgingsroutine te gebruiken. De serums hebben een lichte textuur waardoor ze snel opgenomen worden door de huid. Gebruik het gekozen serum voor het aanbrengen van je dag- of nachtcrème en net na het reinigen van je huid. De serums zijn vegan en geschikt voor alle huidtypen.

Kies het serum dat past bij jouw huidbehoefte:

1. Kruidvat Hydrate Hyaluron 2% Serum (ongeparfumeerd) herstelt de vochtbalans van de huid en zorgt voor een onmiddellijke en langdurige hydratatie. ​ Gebruik van een drievoudig hyaluronzuur hydrateert de huid effectief in meerdere huidlagen en verbetert de huidelasticiteit waardoor de huid er steviger, voller en stralend uitziet.
  2. Kruidvat Vitamin C 10% Glow Serum helpt de conditie van de huid te verbeteren en laat de doffe en vermoeide huid weer stralen. Vitamine C met krachtige antioxidantwerking helpt de huid beschermen tegen vroegtijdige huidveroudering en zorgt voor een gezonde en stevige huid. Gelijktijdig werkt vitamine C verhelderend voor een zichtbaar frisse en egale teint.
  3. Kruidvat Smooth Niacinamide 10% Serum (ongeparfumeerd) versterkt de huidbarrière en helpt onregelmatigheden zichtbaar te verminderen. Niacinamide herstelt de huidbalans waardoor roodheid minder zichtbaar is, poriegrootte verfijnt en de huidtint egaliseert. De vitamine heeft een meervoudige werking en helpt gelijktijdig de huid te kalmeren en hydrateren. ​
  4. Kruidvat Renew Retinol 0,2% Night Serum (ongeparfumeerd) vermindert fijne lijntjes en rimpels en herstelt de stevigheid en elasticiteit van de huid. Retinol stimuleert de cel- en huidvernieuwing waardoor de textuur van de huid verbetert voor een gladdere en meer egale huid.

De Kruidvat serums zijn vanaf 8 april a.s. verkrijgbaar in de winkels van Kruidvat en op kruidvat.be/nl/beauty/skincare/serums voor €6,99 per serum.

Kruidvat Gezichtsmaskers

Ontdek het vernieuwde assortiment Kruidvat Gezichtsmaskers bestaande uit acht varianten die geschikt zijn voor verschillende huidbehoeften en gebruiksmomenten, van ontspannend tot probleemoplossend. De smeerbare duo-sachets maskers zijn echte verwenners voor de huid en prikkelen de zintuigen met verschillende texturen, geuren en kleuren. De sheet masks met geconcentreerde serums geven de huid een snelle boost met een probleemgerichte benadering.

Kruidvat Sheet Masks

• Kruidvat Sheet Mask Hyaluron is doordrenkt met een intensief hydraterend serum verrijkt met hyaluronzuur en cactusfruit en geeft de droge huid direct een hydratatie-boost. Hyaluronzuur met 6 molecuulgroottes biedt intense hydratatie aan de diepere huidlagen en geeft de teint een frisse uitstraling. Het masker biedt langdurige hydratatie waardoor de fijne droogtelijntjes en rimpels minder zichtbaar zijn en de huid er voller en gladder uitziet.
  • Kruidvat Radiant Glow Vitamin C Sheet Mask is doordrenkt met een krachtig serum verrijkt met vitamine C en sinaasappelextract en laat de doffe en vermoeide huid onmiddellijk stralen. Met een krachtige antioxidantwerking helpt vitamine C niet alleen te beschermen tegen vroegtijdige huidveroudering. Vitamine C werkt ook verhelderend en zorgt voor een zichtbaar frisse en egale teint. Het masker voorziet de huid intensief en langdurig van vocht en houdt de huid glad en soepel.
  • Kruidvat Pore Refining Niacinamide Sheet Mask is doordrenkt met een gladmakend serum verrijkt met niacinamide en cocoswater, verfijnt de poriën en zorgt voor een meer egale huid. Niacinamide bevordert de huidbalans, ondersteunt de vochtbarrière van de huid en egaliseert de huidtint en -structuur. Het masker onthult een zachtere, stralende en verfijnde teint.
  • Kruidvat Cell Renewal Retinol Sheet Mask is doordrenkt met een intensief voedend serum verrijkt met retinol en rozenbottelolie die de zichtbaarheid van fijne lijntjes en rimpels verzacht. Plantaardig collageenextract, retinol en macadamianoot- en rozenbottelolie stimuleren de celvernieuwingsprocessen van de huid. Het masker reguleert de vochtbalans en geeft de huid hernieuwde vitaliteit.

Kruidvat Duo-sachets Maskers

• Kruidvat Aqua Boost Hydrating Gel Cream Mask geeft de huid meteen na het aanbrengen een hydratatieboost* die tot 24 uur lang aanhoudt. Fijne lijntjes als gevolg van uitdroging verminderen zichtbaar bij regelmatig gebruik. De huid voelt direct soepel aan. Aloë vera en hyaluronzuur hydrateren de huid terwijl de sheabutter en amandelolie de huid verzorgen. *Na 2 uur tot 48% en na 4 uur tot 34%.
  • Kruidvat Keep Calm Relaxing Night Cream Mask met een heerlijk warme geur ontspant de huid gedurende de nacht. Verwen en kalmeer de gestreste huid met de rijke, romige hydraterende formule. De toegevoegde cacaoboter en amandelolie verzorgen en geven de huid een zijdezachte soepelheid en een frisse uitstraling. Word wakker met een comfortabele en zachte huid.
  • Kruidvat Pore Detox Deep Cleansing Clay Mask reinigt de huid intensief en verwijdert vuil dat poriën kan verstoppen. De sneldrogende kleiformule pakt overtollige olie aan en helpt bij regelmatig gebruik de zichtbaarheid van poriën te verkleinen voor een gladdere huidtextuur. Verrijkt met witte klei die onzuiverheden helpt verwijderen en de productie van olie op het huidoppervlak vermindert. Bamboewater, rijk aan mineralen, hydrateert en helpt vocht in de huid vast te houden.
  • Kruidvat Glamour Effect Skin Smoothing Peel-Off Mask geeft direct een luxe gevoel en is de ultieme voorbereiding voor elk feest. Deze beauty must-have combineert poriëndiepe huidreiniging met een ultieme glamour-factor. Dode huidcellen en vuil worden gemakkelijk verwijderd door het gedroogde masker ‘af te pellen’. Direct na het verwijderen van het masker is de huid diep gereinigd en voelt zacht aan voor een stralende huid.

De Kruidvat Gezichtsmaskers zijn vanaf 8 april a.s. verkrijgbaar in de winkels van Kruidvat en op kruidvat.be/nl/beauty/skincare/gezichtsmaskers. De duo-maskers zijn €1,29 en sheet masks €1,49.

Uitbreiding Kruidvat Derma

Speciaal voor de (zeer) droge, gevoelige en snel geïrriteerde huid ontwikkelde Kruidvat een lijn met huidverzorgingsproducten: Kruidvat Derma. Klinisch getest en speciaal voor de huid die extra aandacht nodig heeft. En met alleen bewezen effectieve en milde ingrediënten die in jouw specifieke huidbehoefte voorzien, want iedere huid heeft iets anders nodig.

Het Kruidvat Derma assortiment wordt nu uitgebreid met twee nieuwe subcategorieën: producten die het natuurlijk herstellend vermogen van de huid ondersteunen op basis van calendula, en producten gericht op de behandeling en preventie van acne en puistjes op basis van salicylzuur.

Huidherstellende producten op basis van calendula

• De Kruidvat Derma Verzachtende Littekencrème (€5,99) helpt de zichtbaarheid van littekens te verminderen. Calendula heeft verzachtende, verzorgende en kalmerende eigenschappen, waardoor het zelfherstellende vermogen van de huid gestimuleerd wordt. De hydraterende werking verzacht en versoepelt het littekenweefsel, dat soms hard of pijnlijk aan kan voelen. De crème is geschikt voor de verzorging van oude en nieuwe littekens en ook voor littekens die ontstaan zijn door acné.
  • De Kruidvat Derma Verzorgende Huidolie (€5,99) werkt intensief verzachtend en kalmerend bij littekens en (zwangerschaps)striemen; helpt de ouder wordende huid te egaliseren en de droge huid te beschermen tegen verdere uitdroging. Verrijkt met vitamine A en E, bisabolol, calendula-extract, kamille-extract en natuurlijke oliën van lavendin en zonnebloem. Geschikt voor gezicht en lichaam en wordt gemakkelijk door de huid opgenomen.

Onzuivere en vette huid

• Het Kruidvat Derma Zuiverend Serum (€6,99) verwijdert dode huidcellen, reinigt poriën en helpt bij het voorkomen van nieuwe mee-eters en puistjes. Het houdt de talgproductie onder controle en tegelijk wordt je huid gekalmeerd en gehydrateerd. Salicylzuur helpt bij het versterken van de huidbarrière en zorgt voor minder roodheid.
  • De Kruidvat Derma Indrogende Aanstiplotion bij puistjes (€6,99) is een snelwerkende en effectieve behandeling tegen mee-eters en puistjes. Overtollige olie van de huid wordt geabsorbeerd, waardoor poriën worden ontstopt en gereinigd.

De nieuwe Kruidvat Derma producten zijn vanaf 8 april a.s. verkrijgbaar met uitzondering van de Kruidvat Derma Verzachtende Littekencrème. Deze is vanaf 10 juni verkrijgbaar. De producten zijn verkrijgbaar in de winkels van Kruidvat en op kruidvat.be/nl/derma.

Wil je een van deze lanceringen graag uittesten? Geef ons zeker een seintje.