Een warme zomer met het Kruidvat Limited Edition Summer assortiment

Kruidvat introduceert deze zomer, na diverse successen, wederom de Kruidvat Limited Edition Summer collectie. Beauty- en verzorgingsproducten die onmisbaar zijn in je badkamer en je daarnaast het ultieme zomergevoel geven door hun tropische uitstraling. Voor een leuke zomer in binnen- of buitenland.

Zomer in je badkamer

Geniet van een heerlijke bloemengeur onder de douche met de Kruidvat Passion Douchecrème (€ 1,49). De douchecrème is pH-huidneutraal en maakt je huid zijdezacht. Haal de zomer in je badkamer met de heerlijke Kruidvat Body Oil Vanilla & Shea Butter (€ 3,99). Gebruik de body olie na een douche of een bad voor een verzorgde en glanzende huid. Of geniet van de heerlijke warme vanillegeur met de snel intrekkende Kruidvat Bodylotion Vanille & Sheabutter (€ 2,69).

Zorg voor je haar

Pak droog en beschadigd haar aan met de Kruidvat Daily Mild Shampoo (€ 1,99). Deze milde shampoo is verrijkt met jojobaextract en provitamine B5, welke zorgen voor zacht en doorkambaar haar en het haar een levendige glans geven. Geef stug haar wat extra aandacht met de Kruidvat Mild Crèmevoeding (€ 2,19), een milde en intensief verzorgende crèmespoeling om dagelijks extra verzorging te geven aan droog, poreus en stug haar. Verwen je droge haar extra met de Kruidvat Moroccan Argan Haarolie (€ 2,49). De olie voedt je haar intensief waardoor het weer soepel, zacht, pluisvrij en glanzend wordt. Tussen de wasbeurten door verfris je je haar met de Kruidvat Instant Volume Droogshampoo (€ 2,49). De formule geeft je haar direct volume en textuur en zorgt er voor dat je haar schoon aanvoelt en er fris uitziet. Tot slot maak je jouw zomerse look helemaal af met het Kruidvat Limited Edition Haar Accessoires set (€ 5,99).

Refresh & Relax

Even ontspannen met zichtbare resultaten? Het Kruidvat Hydrating Gezichtsmasker (€0,99) geeft je huid meteen na het aanbrengen een hydratatieboost die tot 24 uur lang aanhoudt. Hyaluronzuur en aloë vera hydrateren de huid terwijl de sheabutter en amandelolie de huid verzorgen. Bij regelmatig gebruik van het masker zullen lijntjes, die het gevolg zijn van uitdroging, zichtbaar verminderen. De huid voelt direct ontspannen aan. ​ Verzorg ook je lippen met de Kruidvat Lippenbalsem Hydra Soft (€ 1,49). Je lippen worden instant gehydrateerd door de formule met verzachtende sheabutter en druivenpitolie.

Do It Yourself manicure

Reinig je handen met de Kruidvat Almond Handzeep (€ 1,49) met toegevoegd amandelextract. Deze naar vanille geurende handzeep reinigt mild en verzorgt de handen waardoor ze super zacht blijven aanvoelen. Met het Kruidvat Limited Edition Nagel setje (€ 4,99) zorg je er voor dat jouw handen er ook altijd verzorgd uitzien. Het setje bestaat uit onder andere een nagelknipper en een vijl, en is handig voor onderweg.

De Kruidvat Summer Limited Edition producten zijn vanaf nu verkrijgbaar - zolang de voorraad strekt - bij alle Kruidvat-filialen en online via www.kruidvat.be.

Amélie Waterschoot

oona
Valérie Kerstens

Communications Advisor, oona agency

Persberichten in je mailbox

Over Kruidvat

Kruidvat wil gezond, mooi en goed voelen bereikbaar maken voor iedereen. Met ruim 25.000 medewerkers en meer dan 1.250 winkels in Nederland en België is Kruidvat marktleider in de health- & beautymarkt. Kruidvat geeft invulling aan haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health-, beauty-, en babyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment producten. Kruidvat maakt duurzaamheid toegankelijk voor een breed publiek door haar klanten te helpen bij de keuze voor duurzamere producten. Kijk voor meer informatie op www.kruidvat.be/duurzaamheid.